Subject: 9 mai avalik üritus Võru keskväljakul Euroopa päev + Uma mekk kevadlaat
From: "Maiki Park" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 11:10:33 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Käesolevaga teavitan, et Europe Direct Lõuna-Eesti Võru koostöös Uma
mekiga korraldab 9 mail Võru linna keskväljakul avaliku ürituse Euroopa
päev ja Uma mekk kevadlaat (kell 16-20).
Võru linnavalitsus on andnud loa ürituse läbiviimiseks ning Seminari
tänava sulgemiseks. Lisan kirjale ka alaplaani ja ürituse päevakava.

Lugupidamisega

Maiki Park

Europe Direct Lõuna-Eesti Võru projektijuht

SA Võrumaa Arenduskeskus

E-mail [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tel: +372 5309 0923

Veebileht: www.vorumaa.ee <http://www.vorumaa.ee/>

Jüri 12, Võru 65605